سایت یا اینستاگرام ؟ کدام یک برای دیجیتال مارکتینگ بهتر است؟

سایت یا اینستاگرام ؟ کدام یک برای دیجیتال مارکتینگ کسب و کار بهتر است؟

یکی از سوالاتی که همیشه مشتریان ما می پرسند این هست که برای ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ کدام بهتر است وب سایت یا اینستاگرام ؟

در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب هرکدام را به صورت مفصل توضیح دهیم تا شما بتوانید بهترین تصمیم گیری را داشته باشید.

مزایا و معایب اینستاگرام

سایت یا اینستاگرام

در دنیای امروز،شبکه های اجتماعی یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های طراحی شده می باشند که با توجه به کاربری آسان توانسته اند طرفداران زیادی از سراسر جهان داشته باشند.حال کسب و کارها از این فضا می توانند برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنند.

مزایای استفاده ازاینستاگرام

  1.  دسترسی راحت و سریع
  2. کابران و بازدیدکنندگان زیاد
  3. نگهداری و پشتیبانی آسان
  4. بدون هزینه راه اندازی

معایب استفاده از اینستاگرام

1.فیلتر شدن توسط دولت به دلایل سیاسی و …
2.دسترسی سخت به مشتریان هدف
3.عدم توانایی در شخصی سازی صفحه کسب و کار
4.عدم توانایی در دسته بندی محصولات

خب تا اینجا درباره مزایا و معایب اینستاگرام در خدمت شما بودیم و برای اینکه بتوانید بهتر تصمیم بگیرید که کدام برای کسب و کار شما  بهتر است وب  سایت یا اینستاگرام  بد نیست از مزایای وب سایت هم بدانید:

مزایا و معایب وب سایت

سایت یا اینستاگرامبر هیچ یک از ما پوشیده نیست که روزانه تعداد بسیار زیادی از سراسر دنیا برای رفع نیاز های مختلف خود از اینترنت استفاده می کنند. پس قطعا حضور کسب و کار شما در اینترنت می تواند به معرفی و فروش محصولات شما،کمک قابل توجهی کند.

یکی از موتورهای جست و جوی قوی در اینترنت گوگل می باشد.گوگل با ابزارهای ویژه ای که در نظر گرفته است شبیه یک کارشناس فروش آمار و اطلاعات دقیق و مفید در اختیار شما قرار دهد

 مزایای داشتن وب سایت

  1. کسب و کار پایدار مجازی و عدم امکان فیلتر شدن (بعد از ثبت کسب و کار در صورتی که کسب و کار شما جز کسب و کار های ممنوع در کشور نباشد،وب سایت شما به هیچ عنوان فیلتیر نخواهد شد)
  2. بازدید وب سایت توسط جامعه هدف  (اغلب افرادی که در گوگل کالا یا خدماتی را سرچ می کنند این کار را هدفمند انجام می دهند و امکان اینکه از وب سایت هایی که موارد مد نظر را به آنها نمایش می دهند،خرید کنند بسایر زیاد است.)
  3. امکان دسته بندی خدمات، محصولات و پروژه ها و … برای دسترسی بهترکاربر
  4. امنیت وب سایت
  5. امکان فروش اینترنتی  و سازماندهی دقیق فروش و سیستم فروش اینترنتی
  6. قابل اعتماد بودن وب سایت به دلیل ثبت دامنه و گرفتن مجوز از مقامات دولتی
  7. شخصی سازی کردن وب سایت به منظور کاربرپسند بودن
  8. استفاده از ابزارهای بسیار قدرتمند گوگل برای آنالیز رفتار مخاطب در صفحه کسب و کار شما
  9. بررسی دقیق نظرات مخاطبان هدف
  10. معرفی بهتر و واضح ترخدمات، محصولات و مشخصات فنی آن ها

 پیشنهاد تیم دیجیتال مارکتینگ شرکت رایین رایانه

دوستان بهترین راه برای معرفی کسب و کار در فضای مجازی این هست که شما یک وب سایت پویا با در نظر گرفتن تمام موارد بالا برای کسب و کار خود داشته باشید و از شبکه های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام و …)به عنوان ابزارهای قدرتمند برای معرفی وب سایت و جذب بیشتر جامعه هدف خود استفاده کنید.به این صورت که محصولات و خدمات خود را به صورت مفید و مختصر در اینستاگرام معرفی کنید وبرای کسب اطلاعات بیشتر و خرید، مشتریان را به وب سایت خود راهنمایی کنید.

در مقالات بعد روش هایی برای افزایش فروش در اینستاگرام و وب سایت ارائه خواهیم داد…

5 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *